perjantai 11. elokuuta 2017

Hillaa, hillaa, hillaa


Olen ollut onnekas, sillä olen ehtinyt tänäkin syksynä todella paljon marjastaa. Erityisesti hillojen poimimen on mieluista, ja olenkin saanut täytettyä sekä omaa että vanhempieni pakastinta tuolla herkulla.

Nyt yläkerran rakentamisen ollessa vaiheessa en pääse marjastamaan yksin, ja minulla on useimmiten rinkassa kuopukseni, viidentoista kilon kahvakuula. Tavallisimmin otan mukaan kaikki lapseni, ja kun seitsemän vikkeläkinttuista tenavaa levittäytyy jängälle, on heille parasta pukea heijastinliivit päälle kuin marjafirmojen poimijoille ikään.


Olen pitänyt tätä ohuen siivun elämästäni kattavaa päiväkirjaa puolenkymmentä vuotta, ja olen iloinen että olen jaksanut ja pystynyt tehdä paljon kaikkea minua innostavaa kasvavan perheen kanssa, kun on mahtunut sairastamista ja muita vaikeuksiakin ihan reilusti tähän elämään. Siivoilin nyt lasten kuvia blogista, kun kaksosetkin menevät jo kouluun.

Minulla on nyt meneillään kaksi näyttelyä täällä meillä Sodankylän keskustassa, Apteekin taideseinällä ja Ravintola Päivin kammarissa. Sodankylän apteekin Facebook -sivuilla onkin yksi tuoreimmista maalauksistani.


1 kommentti:

  1. ❤❤
    Ihana uusi logosysteemi :)
    Ja tiedot sinusta tuossa alla ��
    -M

    VastaaPoista